Την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου στις 20:00 διοργανώνεται στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας-Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα ανοιχτή παρουσίαση για το κοινό του φωτογραφικού «Οδοιπορικού στο Ιράν» των Αδριανού Λέκκα και Ρούλας Σιλιντζή.

Οι ταξιδιώτες φωτογράφοι αναφέρουν σχετικά:
«Τον Ιούνιο του 2019 ξεκινήσαμε το ταξίδι μας από τη Λάρισα στο Ιράν. Ένα ταξίδι σε μια χώρα «δύσκολη» τουριστικά, που το φανταζόμασταν χρόνια πριν και το σχεδιάσαμε τους τελευταίους μήνες πριν την αναχώρηση.
Ξεκινήσαμε με το αυτοκίνητο μας, φτάσαμε Αλεξανδρούπολη, περάσαμε Τουρκία, όπου και διανυκτερεύσαμε τρία βράδια. Το τελευταίο βράδυ είμασταν στο Βαν , όπου και αφήσαμε το αυτοκίνητο και την επόμενη μέρα με το τρένο των Ιρανικών σιδηροδρόμων, διανύοντας 1000 χιλιόμετρα φτάσαμε στην Τεχεράνη.

Μείναμε τρεις μέρες εκεί και στη συνέχεια με τουριστικό λεωφορείο 25 θέσεων, πήγαμε στη Γιαζντ. Στη συνέχεια στο Σιράζ, στην Αρχαία Περσέπολη και στο Εσφαχάν- τα Αρχαία Ασπάδανα. Έπειτα στην Ταμπριζ (Ταυρίδα) και φτάνοντας στα σύνορα με Τουρκία, επιστρέψαμε στο Βαν, απ’ όπου πήραμε το αυτοκίνητό μας. Διασχίσαμε ξανά την Τουρκία, και μετά από τρεις διανυκτερεύσεις φτάσαμε στην Λάρισα.
Το Ιράν, είναι μια χώρα 83.000.000 κατοίκων. Μείναμε 2 εβδομάδες στη χώρα και αυτό που εισπράξαμε ήταν η ευγένεια των κατοίκων της. Μας πλησίαζαν για να μας καλωσορίσουν, να μας ρωτήσουν από πού είμαστε, να μας προσφέρουν τσάι. Έστελναν τα παιδιά τους να μιλήσουν μαζί μας για να εξασκήσουν τα αγγλικά τους. Ήθελαν να φωτογραφίζονται μαζί μας. Μας έστελναν καρδούλες και πολλά άλλα.

Η χώρα έχει να επιδείξει έναν εκπληκτικό πολιτισμό- έναν από τους αρχαιότερους πολιτισμούς του κόσμου. Πληθωρικά μνημεία, εντυπωσιακά παλάτια, γέφυρες-αληθινά αρχιτεκτονικά θαύματα, μουσεία, πάρκα, υπέροχους κήπους, με τα λουλούδια και τα τρεχούμενα νερά (κάποιοι από αυτούς είναι μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς).
Το ταξίδι μας αυτό ήταν μια πραγματική αποκάλυψη. Ασφαλές και εύκολο, σε μια χώρα «παρεξηγημένη» τουριστικά, που «επιδεικνύει» απλόχερα τον σπουδαίο πολιτισμό της και σε ελκύει να την επισκεφτείς ξανά και ξανά.

Πιστεύουμε ότι τα βιβλία και τα ταξίδια ανοίγουν δρόμους στο μυαλό και στην ψυχή μας. Γκρεμίζουν φράγματα και χτίζουν γέφυρες.

Με τα βιβλία και τα ταξίδια βιώνουμε τον πλούτο των λαών, την διαφορετικότητα και αντιλαμβανόμαστε την ασημαντότητά μας.

Γι’ αυτό και πρέπει οι ταξιδιωτικές εμπειρίες να μοιράζονται! Από όλους σε όλους!».